Alweer een maand voorbij - Reisverslag uit Warwick, Australië van Brenda Nijkamp - WaarBenJij.nu Alweer een maand voorbij - Reisverslag uit Warwick, Australië van Brenda Nijkamp - WaarBenJij.nu

Alweer een maand voorbij

Blijf op de hoogte en volg Brenda

21 Februari 2014 | Australië, Warwick

Helllo iedereen,

weer 2 weekjes geleden dat ik een verslag heb geschreven. Dus het werd maar weer eens tijd.
Er zitten alweer 2 weken stage op en nu nog 1 week en dan heb ik 200 uur YES maar ik laat me weer even van de goede kant zien dus doe een week extra. Deze 2 stage weken waren al een stuk beter :D De kinderen weten al goed mij naam en dat is erg leuk want ze moeten hier erg netjes praten dus dan komen ze bij mij Excuse me Brenda can you ...... for me sooooo cute!! Echt leuk ik heb nu ook eindelijk hun namen onder de knie want die namen hier zijn zo anders dan bij ons dan heb je bijv. julian maar daar zeg je Djulian. of olivier hun zeggen oliver. of ruth hun zeggen roef haha dat is de mooiste. Ik lees al elke keer me boek over Holland en dan leg ik uit dat ik daar vandaan kom ze vinden het maar allemaal raar want wat doe ik hier dan en hoe kom ik hier en hoe kan het dat mijn mama zo ver van mij vandaan is. want als de kinderen verdrietig zijn en hun mama missen dan praat ik over dat ik mij mama ook erg mis en dat ik haar voor een lange tijd niet kan zien. phoe ze zijn meteen stil en dan vragen ze allemaal hoe dat toch kan. Vorig weekend ben ik lekker wezen shoppen. Eerst ben ik met me nicht naar Harbourtown geweest. Een zeer leuk shopping entre waar ik zeker nog een keer naar toe ga maar dan alleen want dan kan ik beter alles bekijken enzo want ik ken alle winkels niet en alles is nieuw. De volgende dag even lekker uitgeslapen en met me oom en tante naar whitfords geweest OMG i love it een super groot winkelcentrum waar je echt van alles kan kopen en ik werd helemaal gek daar maarja me oom was ook mee dus kon het hem niet aan doen om elke winkel in te gaan dus ik ga daar ook nog meer een keer naar toe en dan ben ik echt wel een hele dag nodig. Maar ik heb bikini gekocht voor 20 dollars HAPPY ME !:D en een korte broek echt zon mooie ik ben er zo blij mee ik ben er zo blij mee dat ook al is het koud in de zomer in Holland ik doe het broekje echt wel aan haha. De winkel forever new is echt me favoriete winkel!

Oh en nu iets super romantisch ik kwam weer van stage op 14 feb. en met de kinderen allemaal hartjes gemaakt en al die schattige dingen ik alleen maar denken verdorie ik kan niks doen met Guus .. en ik mis hem.. ik kom thuis en wat hebben we daar :O een super mooi boeketje met een super mooi roos en een kaartje eraan van Guus OMG zooo niet verwacht dus ik maar me tante uithoren of zei iets heeft geregeld ik Guus bellen ik zo heeft Bastin me broer hier wat mee te maken want dit is zo niet Guus maar toch het was Guus ooooh ik was de hele avond blij en in de wolken zo lief.....

oke ik stop met het geslijm de week erop ook weer fijne stage week gehad ik kan het nu echt wat beter vinden maar er is en blijft 1 meisje die ik de nek wel kan omdraaien maar ik hou me groot en stoer het interesseert mij niet meer wat zei wil. Ik ben er voor de kids. Gister ik vragen aan de leidsters van mijn groep of ze nog iets met de kinderen gingen maken voor de baas want die gaat stoppen. Ohhh nee dat hoeft niet we doen alleen wat met personeel. nou ik vond dat zo super stom dus toen ik thuis kwam heb ik lippenstift gekocht ik denk dan kunnen de kinderen allemaal kusjes op een blaadje geven en dat mooi versieren en aan de baas geven. Nou ik dat voorgesteld een uur later eindelijk reactie want het is hier verschrikkelijk met de hygiëne ik moest handschoenen aan en met me vinger over de lipstick en als ik meer lipstick nodig had een andere vinger gebruiken dus na 100 nieuwe handschoenen aan te hebben gedaan is het resultaat super leuk geworden en de baas was erg verrast en vond het zo super leuk. en nu komt het ze vroeg aan een leidster heb jij dit zo super leuk gemaakt en toen zei ze nee Brenda kwam met het idee en heeft het gemaakt dus yes me punten zijn weer binnen haha. ik kreeg ook al compliment hoe goed ik wel niet foto's maakte van de kinderen.. mm ik dacht kan dit nou zo moeilijk zijn maar oke thank you dan maar ;)
Dit weekend nog geen plannen dus ben benieuwd wat me brengen zal.

Het was deze week trouwens super warm bijna elke dag rond 37 graden dus was veel puffen en zweten maar wel lekker elke dag niet nadenken wat je aan doet gewoon hemdje en korte broek en klaar.

Ik heb al in veel boekjes gekeken om te kijken wat ik allemaal wil ga doen als ik klaar ben met stage want ik wil niet met saaie verhalen thuis komen... dat kan ook haast al niet want heb al super veel mooi dingen gezien !
maar er zijn 2 dingen wat ik zeker weten wil ga doen namelijk....
Zwemmen met wilde dolfijnen en skydiven!!!!

Fijn jullie allemaal gekend te hebben ;)

bye bye!


  • 21 Februari 2014 - 12:51

    Dorien:

    Erg leuk weer om te lezen. Ook fijn dat het allemaal wat beter gaat op stage.
    En je bent over de helft. Voor je het weet kunnen de korte broeken en hempjes weer voor een poos de kast in ;-p.

    Dikke kus van hier.
    PS. Ervin speelde vandaag 'brenda': cowboy hoed op en net doen of je heel hard gaat op je paard en dan de hoed laten vallen. HAHA. Knuffel ook van de jongens.

  • 21 Februari 2014 - 13:19

    Arpa:

    Hoi Bren,
    Wat schrijf je toch leuk. Mooi om te lezen .Fijn dat je je draai nu gevonden hebt .
    Super gaaf dat Guus aan je gedacht heeft maar liefde is ook tegen afstand bestand (hi hi)
    Het is maar goed dat je niet langer dan twee maanden blijft zou je beursje niet ten goede komen. Ha ha
    Lieve Gr van ons xx

  • 22 Februari 2014 - 10:40

    Gerard Anbergen:

    Het gaat goed Brenda, zo lees ik. Super meid. Ga je nog paard rijden in Australië op een kangoeroe of zo 'n klein beertje kun je natuurlijk niet rijden neem ik aan. Er zullen daar ongetwijfeld paarden zijn anders moet Pa maar eentje over laten komen vanuit Collendoorn.
    Zwemmen met die dolfijnen leek mij ook nog wel wat het zal mij benieuwen hoe dat afloopt. Maar eerst wel even vooraf met Guus overleggen hoor, ze kunnen namelijk ook kusjes geven.

    Hou je goed Gerard


  • 22 Februari 2014 - 21:46

    Dik En Jennie Linthorst:

    Hoi brenda, we hebben je verslag gelezen. Hou je goed en veel plezier. Groetjes dik en jennie linthorst

  • 25 Februari 2014 - 09:01

    Fennie:



    Hallo Brenda,

    Wat heerlijk daar , super weer, en big shopping centers, geniet er nog even van, dit beleefd niet iedereen, en ooh wat lief van Guus complete verrassing, je hebt het verdiend, mooie verhalen staks bij thuiskomst, Brenda het ga je goed, en we blijven zo mooi op de hoogte, maar horen natuurlijk ook blijde dingen van je papsie hij is super trots op jou.

    Lieve Groet
    Fennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Warwick

Brenda

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 14496

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 04 April 2014

Perth

Landen bezocht: