Klaar met stage :D - Reisverslag uit Warwick, Australië van Brenda Nijkamp - WaarBenJij.nu Klaar met stage :D - Reisverslag uit Warwick, Australië van Brenda Nijkamp - WaarBenJij.nu

Klaar met stage :D

Blijf op de hoogte en volg Brenda

12 Maart 2014 | Australië, Warwick

zoo pff heb eigenljk niet zon zin om de reisverslagen te schrijven maarja het is natuurlijk leuk voor jullie en zo kan ik later ook terug kijken wat ik allemaal heb gedaan. en ook niet zo slim dat ik nu pas typ want ben de helft alweer vergeten en kan er ook niet meer opkomen.

Ik heb in iedergeval me stage afgesloten JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Ik had voor de kinderen vlindertjes getrakteerd met snoepjes en koekjes en had een monchoutaart gemaakt voor stage en natuurlijk ook een eentje voor mezelf want moet het natuurlijk wel extra goed proeven!!
De leidsters vonden het heerlijk en wouden recept weten haha leuk !
De kinderen waren ook zo blij met de traktatie ze vonden het zo leuk. Ze gingen me steeds knuffelen en zeggen dat ze me gingen missen.Ze snapte maar niet waarom ik terug naar nederland moest want ik kon ook best bij hun slapen. Ondanks dat de opvang niet helemaal mijn ding was had ik het met de kinderen wel echt super leuk en ga ze ook zeker wel missen het waren echt wel schatjes. En 2 leidsters van de groep waar ik stage liep waren ook super lief voor me en erg genintereseerd ze hadden heel leuk stukje geschreven voor me op een kaart dus dat is leuk.

Oh en iets wat echt te grappig was.
Ik was zo met een kindje aan het praten over dat ik weer terug naar huis ga enzo en dat ik iedereen mis. Toen zei ze ik hou van mijn mama en papa ik zo oh ik ook ik hou heel veel van ze. en ik hou ook van me broers en zus en van me vrienden en mijn vriendje. oeeeeeeeeeh zei ze heb jij een vriendje ik zo jaa al heel lang dus mis hem heel erg toen zei ze wat is zijn naam. ik denk phoe hoe ga ik dat zeggen want hoe wij guus uitspreken dat kunnen ze niet hier dus ik zei zeg maarr Qus . Toen zei ze kan hij vliegen dus ik denk wat heb jij toch rare fantasie ik zo nee en zei keihard lachen ik denk nou leuk lachen ze guus gewoon uit. Dus later dacht ik mm misschien beteken het wel iets in het engels dus ik zo naar collega vragen wat dat betekend maar dat is dus hier een gans (goose) oh god ik wam niet meer bij moest zo hard lachen en me collega's natuurlijk ook dus die plagen me er steeds mee en heb het kindje maar even uitgelegd dat het even iets anders zit :P

Dus ondanks alles toch nog wel mooie stage gehad en veel dingen geleerd wat ik dus niet na ga doen ;)

Omdat ik me lieve neefjes heel erg mis heb ik voor hun maar even leuke aftelkalender gemaakt en opgestuurd. Ze zijn er ook al druk mee bezig en snappen goed wat de bedoeling is pff slimme neefjes van me!

Helaas moest ik ook carnaval missen wat ik wel erg jammer vond. Maar gelukkig kon ik veel foto's zien zodat het leek alsof ik er beetje bij was:P En ook nog geskypt met mijn stage in Nederland voordat ze begonnen met de carnavalsoptocht ze zagen er allemaal geweldig uit en de wagen was super mooi geworden.Trots op ze!

En zoals veel weten ben ik gek op de winkel in Hardenberg De blauwe shop en natuurlijk volg ik ze op facebook en ze hadden dus een actie om een originele selfie te maken en dan kon je 25 euro winnen dus ik dacht nou dat kan ik wel gebruiken als ik straks weer kom en als me geld op is heb ik altijd nog 25 euro :P EN ja hoooor ik heb het ook nog gewonnen haha lucky me!!

Nicole,sean en dom waren hier geweest om wat dingen te plannen om te gaan doen en ga ik sowieso naar : Adventureworld ,Penguin island,Brigadoon en cottesloe. Dus de weekenden heb ik al zowat vol haha maar super leuk natuurlijk en daar zal ik dan ook wel wat over typen want dat is veel interessanter voor jullie dan wat ik nu typ :P Natuurlijk ga ik zelf ook nog wat dingen doen. Ik heb sowieso al zwemmen met dolfijnen geboekt en de rest nog even uitzoeken. Alles is zo ver weg en dat is erg jammer want soms kun je er alleen met auto komen en tja het lijkt me niet verstandig ik in de auto en ook nog aan de andere kant van de weg rijden mm geen optie!

We zijn zondag lekker naar de dierentuin geweest dat was erg leuk en YES weer koala's en kangaroos gespot ! Het was best warm die dag dus de dieren lagen ook allemaal beetje te chillen en sommige on je bijna niet zien dat was dus wel jammer maar wel leuke en gezellige dag gehad en veel leuke dieren gezien. Een keer wat anders dan dierentuin Emmen

Gister gewinkeld in perth, nou als je daar niet kan slagen dan is er iets niet goed met je pff wat een winkels en zo geweldig mooi !! Het probleem is dat ik maar 30 kilo in me koffer mag dus moest veel mooie kleding gedag zwaaien maar heb wel super mooie lange rok gekocht waar ik echt heel blij ben leuke sandaaltjes die waren 90 dollar en nu 14 dus moest ik nemen. en heel veel souvenirtjes want tja kan moeilijk met niks thuis komen..En ja hoor me uggs heb ik ook haha wat en gedoe maar ik heb ze en ben er erg blij mee kan ze alleen nog niet aan :P En ik had super gave sportschoenen gepast maar net iets te klein en natuurlijk waren dat de laatste dus dat was even balen maarja.. was leuk dagje en kom nog zeker vaker in perth ! want moet nog meer dingen scoren ;)

ik heb afgelopen dagen sowieso veel shoppingcenters bezocht dat is wel erg leuk en zo groot en zoveel eet tentjes en echt van alles ik weet zeker als me broer Bastin hier was oeeh hahaha die werd gek :P

Ahh leuk net weer post gehad van me lieve mama en papa :D altijd weer leuk nya ik eindig het maar weer en tot de volgende keer!

En zal binnenkort weer even wat foto's uploaden. Het kost me alleen veel data dus is me internet weer op dus probeer het beetje te besparen;)

See you, Goodbye,tata!!

  • 12 Maart 2014 - 09:12

    Fam Schmidt Uit Den Helder :

    prachtig verhaal brenda
    ga nog even volop genieten van je tijd in australia
    groetjes van ons allen uit den helder

  • 12 Maart 2014 - 13:19

    Arpa:

    Hoi Bren,
    Wat een gezellig verhaal weer ,ik zal het zeker missen als je straks weer thuis bent.
    De tijd vliegt voorbij zeg , fijn dat je stage klaar is .
    Veel plezier met je komende ondernemingen .
    En inderdaad het zou leuk zijn om enkele foto,s te zien , dus we wachten af (hi hi)
    Lieve Gr en kus van ons .

  • 13 Maart 2014 - 08:32

    Annemiek En Tim:

    Wat een prachtig verhaal weer, Brenda. Dat wordt afkicken als je weer in Nederland bent. Erg leuk om zo alles mee te beleven met jou, dat gaan we zéker missen straks.
    Geniet nog maar volop!

    Groeten van ons uit Grootebroek

  • 22 Maart 2014 - 13:35

    Jan En Willy:

    hoi brenda.wat leuk dat je zo genoten hebt.je verslagen waren heel mooi we hebben er van genoten.en zo konden we alles van je volgen .de laaste lootjes en dan ben je weer thuis .tot gauw gr jan en willy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Warwick

Brenda

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 14500

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 04 April 2014

Perth

Landen bezocht: