1ste dag voor vertrek - Reisverslag uit Slagharen, Nederland van Brenda Nijkamp - WaarBenJij.nu 1ste dag voor vertrek - Reisverslag uit Slagharen, Nederland van Brenda Nijkamp - WaarBenJij.nu

1ste dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Brenda

07 Januari 2014 | Nederland, Slagharen

Daar is die dan mijn eerste verslag maar..nog wel in Nederland.
Ik ben er nu vooral achter gekomen wat voor super lieve vrienden en familie ik wel niet heb. Van me vrienden allerlei feestjes gehad en zaterdag afgesloten en echt super leuke dingen gekregen wat ik zeker weer mee ga nemen naar australie. Vandaag ook afscheid genomen van Ponyparkcity en me lieve paarden dat is toch ook wel iets waar me hart ligt en ga het dan ook erg missen!Ik heb ook laatste dag op stage gehad pff wat ga ik die lieve kinderen missen echt zulke schatjes zijn het. en dan ook mijn neefjes pff dat is nog wel lastig. maarja 3 maand is zo voorbij !
Na alle stress van me koffer inpakken ben ik nu eindelijk klaar.
Elke dag weer vroeg ik me af waarom ik niet zenuwachtig was maar nu ben ik wel erg zenuwachtig een spanning die niet te omschrijven is..
echt een moment dat je nu denkt waar ben ik aan begonnen.
MAAAR ik ga dit gewoon doen morgen om 10 uur in de auto richting schiphol.
We vliegen daar dan om 10 over half 3 richting dubai en via dubai naar perth.
Mijn moeder gaat ook mee de eerste 2 weken wat natuurlijk al een hele opluchting is en stiekem toch ook wel fijn. Na die 2 weken moet ik het echt alleen doen maar daarvoor ga ik ook naar australie. Ik wil gewoon eens een keer ergens anders zijn en mijzelf leren kennen en gewoon kunnen zien hoe mooi land het is. Vooral veel ervaring op doen op stage maar dat gaat vast goed komen.
Ik zit bij de oom en tante van me moeder in huis en dat is super fijn! Ze zijn zo lief dus kan niet wachten op ze te zien.

Nu even een kort berichtje en straks hopelijk hele mooie verhalen wat ik allemaal wel niet ga beleven !

Ik zeg adios en tot over 3 maand!

  • 07 Januari 2014 - 23:27

    Anita:

    Mooi geschreven Brenda,
    Fijn zoveel lieve mensen om je heen.
    Heel veel succes, en het gaat jou zeker lukken,
    Geniet ervan en doe mooie ervaringen op.
    Goede reis voor jou en je moeder.xx

  • 07 Januari 2014 - 23:31

    Sacha:

    Mooi geschreven Brenda! Heel erg veel plezier en succes. Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen die komen gaan. Goede reis en zet um op! You can do it.

  • 07 Januari 2014 - 23:50

    Annelien:

    Heeel leuk om t nu al te lezen! Ik ga je verhalen zeker volgen! Heel veel succes en plezier!! Geniet ervan! :) Dikke kus

  • 07 Januari 2014 - 23:53

    Johan Westdijk:

    Hallo Brenda.
    Hier nog een groet van de hoofdpiet.
    Ik wens een super tijd in Australie.
    De reis is een lange zit ik hoop dat je dat een beetje meevalt.
    Inderdaad 3 maanden zijn zo voorbij. Vooral als je daar lekker naar je zin hebt.
    En ik denk dat met jou instelling best gaat lukken.
    Doe ook geen dingen die ik ook niet zou doen.
    veel plezier en wel terug komen.

    gr. Johan

  • 08 Januari 2014 - 07:39

    Trijntje:

    lieve brenda wat een mooi stukje en een heel mooi idee om dit te doen
    we gaan je zeker volgen
    samen met je moeder hele fijne weken
    dan zelf er van genieten
    van ons uit den helder heel hartelijke groeten voor jou en je moeder
    en voor je vader natuurlijk
    goede vlucht en tot ziens


  • 08 Januari 2014 - 07:56

    Peter, Wendy, Tessa En Rowan:

    Hey Brenda
    Heel leuk dat je alles gaat opschrijven voor ons hier in Nederland net als Wendy deed toen ze in Sri Lanka was. Wij wensen je een hele goede reis en tot over 3 maanden.
    En heel veel plezier...

  • 08 Januari 2014 - 08:24

    Marije:

    Hee brenda, wat super van je dat je dit gaat doen!
    Echt heel erg leuk! Genieten daar.. Liefs Marije

  • 08 Januari 2014 - 10:27

    Annelies En Henk:

    Lief Nichtje, lieve nicht klinkt zo raar en dubbel, we wensen je heel veel plezier, een hele goede vlucht, groet aan je moeder die naast je zit in de Boeing 747(?) geniet van je stage en je komt hoe dan ook met veel ervaring terug. Knuf A&H

  • 08 Januari 2014 - 11:32

    Elly Schets - Van Bijsterveldt:

    Hoi Brenda.
    Je kent mij waarschijnlijk niet, ik ben een nicht van je moeder.

    Ik wil jou heel veel succes en vooral plezier toe wensen daar in t mooie Australie.

    groetjes aan je moeder en aan jou.

    Elly

  • 08 Januari 2014 - 12:05

    Lorianne:

    Goede reis Brenda!
    We zullen aan je denken.
    Veel plezier en succes!
    Groetjes Kevin & Lorianne

  • 08 Januari 2014 - 12:08

    Annemiek:

    Hoi Brenda,
    Leuk dat we kunnen volgen hoe het met je gaat in Australië. Gaan we ook zeker doen. Heel veel succes en plezier en uiteraard een goede reis samen met je moeder. Als je weer terug bent zien we je op ponypark.

    Groeten van Glenn, Annemiek en uiteraard ook van Tim.

  • 14 Januari 2014 - 09:59

    Ineke En Fennie:

    Hallo Brenda,

    We speken steeds je vader, en maakt ons erg nieuwsgierig, het is allemaal lof, heerlijk een lange treinreis indrukwekkend, geniet met volle teugen saampies met je moeder, daarna vol spanning beginnen aan je stage, we wensen je alle goeds lieve groet Ineke en fennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Slagharen

Brenda

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 849
Totaal aantal bezoekers 14508

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 04 April 2014

Perth

Landen bezocht: